Baş səhifə
   
 
STRUKTUR
Baş direktor
İcraçı direktor
Baş menecer
Elmi katib
 
HAQQIMIZDA
İnstitutun tarixi
İnstitutun elmi şurası
 
ŞÖBƏLƏR
Klassik folklor şöbəsi
Türk xalqları folkloru şöbəsi
Dədə Qorqud şöbəsi
Aşıq yaradıcılığı şöbəsi
Folklor nəzəriyyəsi şöbəsi
Mifologiya şöbəsi
Cənubi Azərbaycan şöbəsi
Müasir folklor şöbəsi
Mərasim folkloru şöbəsi
Folklor və yazılı ədəbiyat şöbəsi
Folklorun toplanması və sistemləşdirilməsi şöbəsi
Musiqi folkloru şöbəsi
Təhsil şöbəsi
Azsaylı xalqların folkloru şöbəsi
Folklor fondu
Xarici əlaqələr şöbəsi
Redaksiya-nəşr bölməsi
"Qorqud" folklor ansamblı
Folklor studiyası
Kadrlar şöbəsi
Mühasibatlıq
Sənədlərlə iş şöbəsi
Təchizat şöbəsi
 
ELMİ İSTİQAMƏT
Dissertasiya Şurası
Araşdırmalar
İnnovasiya
Avtoreferatlar
Kitabxana
Qanunvericilik
Simpoziumlar
 
LAYİHƏLƏR
Azərbaycan Folklor Antologiyası
Azərbaycan Folkor Külliyyatı
Güney Azərbaycan folkloru
Qarabağ folkloru
Qarabağ savaşı
   
Video
Arxiv
Saytın xəritəsi
Bizimlə əlaqə
   
 
LİNKLƏR






Sayğac
free counters
 
29.04.2022

Elçin Qaliboğlu "Qloballaşma şəraitində müəllim şəxsiyyətinin formalaşdırılmasında pedaqogika və psixologiya elmlərinin yeri və rolu” mövzusunda respublika elmi konfransında iştirak edib

28 aprel 2022-ci ildə AMEA Folklor İnstitutunun aparıcı elmi işçisi, fil.ü.f.d. Elçin Qaliboğlu Sumqayıt Dövlət Universitetində onlayn formatda keçirilən “Qloballaşma şəraitində müəllim şəxsiyyətinin formalaşdırılmasında pedaqogika və psixologiya elmlərinin yeri və rolu” respublika elmi konfransında “Müəllim şəxsiyyətinin formalaşmasında özünütanımanın əhəmiyyəti” mövzusunda məruzə edib.
Məruzədə müəllim şəxsiyyətinin formalaşmasında özünütanımanın əhəmiyyəti ayrıca vurğulanıb, özünütanıma-özünəyetmə, insan və mühit: özüylə üz-üzə qalmağın, mənfi duyğulardan arınmağın qaçılmazlığı, gərəkliyi, qloballaşma (kürəsəlləşmə) və ulusallıq, ulusal (milli) dəyərləri qorumağın çətinliyi, bəşərilik və milliliyin (ulusallığın) sınırları, birliyi, müəllim (öyrətmən) və tələbə, şagird (öyrənci) münasibətləri, qarşılıqlı doğmalıq, inam, etibar, müəllim örnəkliyi, hazırlığı haqqında danışılıb, universallılq, bu prosesdə pedaqoji-psixoloji aspektlər, habelə bilik-özümləşdirmə (öyrənmə) və öyrətmə kimi məsələlərin təhlilinə ayrıca yer ayrılıb.

           SAYTDA  AXTAR
 
        © Azərbaycan Milli Elmlər Akademiyası
         FOLKLOR  İNSTİTUTU

Bütün hüquqlar qorunur. Yazılardan istifadə edərkən sayta istinad olunmalıdır. 2008.